Presentem els nous serveis i intercanviem impressions amb Laura Seijo, Regidora de Ciutat Inclusiva i Saludable, i Maria Gil, Cap del Servei de Benestar Social

Presentem els nous serveis i intercanviem impressions amb Laura Seijo, Regidora de Ciutat Inclusiva i Saludable, i Maria Gil, Cap del Servei de Benestar Social

Ahir l’Equip Directiu del CFP va compartir una estona amb la Laura Seijo, Regidora de Ciutat Inclusiva i Saludable, atenció als barris i la comunitat, i la Maria Gil, Cap del Servei de Benestar Social de l’Ajuntament de Mataró.

 

Els hi vam presentar les instal·lacions dels nous serveis amb què estem treballant:

 

També vam explicar la nova aventura que iniciarem: el club social.

 

Vam reflexionar sobre necessitats d’atenció i la realitat a la ciutat de Mataró.

Jaume Clupés, Director del Centre de Formació i Prevenció va destacar l’arribada de molts joves amb problemes de salut mental greu i Laura Seijo, va incidir en què “Socialment ha d’haver canviat alguna cosa”.

 

Amb tot, vam poder intercanviar impressions, parlar de com seguir teixint aliances i creant sinergies per treballar, conjuntament, per millorar l’atenció a persones.

MOLTISSIMES GRÀCIES! Seguim! 😊