28 set. Assistim a l’acte de lliurament d’Ajuts de la convocatòria d’Acció Social 2022 de Fundació Iluro i CaixaBank
Ahir l’Ateneu Centre Cultural de la Fundació Iluro va reunir autoritats municipals com l’Alcalde David Bote, membres de Fundació Iluro i Caixabank i de les 13 entitats receptores de l’ajut.
Tal i com va explicar Marta Ibarz, Directora de Fundació Iluro, enguany les entitats beneficiàries són de Mataró i la comarca del Maresme, atenen a persones en risc socioeconòmic, infància o joventut i persones que conviuen amb una discapacitat i/o malaltia. És el cas de Càritas, La Fundació Diagrama, Asperger Maresme o La Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls, per exemple.
A l’acte vam poder conèixer detalladament tots els projectes que han rebut ajudes. El Jaume Clupés, Director del CFP, va explicar el treball transversal d’atenció a persones que realitzem a través d’un engranatge de més de vint serveis. En el seu discurs, va destacar el treball individualitzat que duem a terme, fent una atenció integral i oferint, a cada persona, un itinerari pels nostres recursos totalment adaptat a les seves necessitats.
ItinerariNet II, el curs d’Auxiliar en serveis de Neteja al que destinarem l’ajut
La donació rebuda gràcies a aquesta convocatòria d’Acció Social 2022 es destinarà a la formació en Auxiliar de Neteja. Hi assistiran 10 persones en risc d’exclusió social, la majoria d’elles conviuen amb una discapacitat i/o malaltia mental.
Amb tot, volem mostrar de nou el nostre agraïment a Fundació Iluro i Caixa Bank per comptar amb el CFP com a entitat perceptora d’aquest ajut. Gràcies!

