07 juny El CFP participa en l’estudi de Responsabilitat Social de les Organitzacions de l’Ajuntament de Mataró
El document assenyala com a punts forts de l’associació els àmbits d’integració social, treball en xarxa, desenvolupament personal i equitat de gènere
Aquest passat mes de juny es van presentar els resultats de l’estudi “Mirades des de l’Economia Social i Solidària a les PIMES de Mataró 2016”, dins el programa de Responsabilitat Social de les Organitzacions (RSO) de la Direcció d’Ocupació i Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Mataró. El Centre de Formació i Prevenció va ser una de les trenta-tres Pimes que hi van participar.
En l’anàlisi que van fer els tècnics del consistori del Centre de Formació i Prevenció, destaca el punt d’integració social amb la puntuació més alta possible, ja que és el principal àmbit d’actuació de l’associació. Per altra banda, també destaquen la capacitat de treball en xarxa del Centre, per formar part de Maresme Continuum i ser membre associat de la Fedaia, Fòrum Salut Mental, La Unió Catalana d’Hospitals i la Taula d’Entitats del Tercer Sector Social.
De les altres àrees escrutades, el CFP també obté una bona nota en Desenvolupament Personal. Aquest punt valora la capacitat de conciliació personal i familiar dels treballadors i treballadores de l’entitat. També es destaca en l’estudi de l’Ajuntament la praxis en Equitat de Gènere, pel fet d’utilitzar un llenguatge inclusiu i haver recollit aquesta temàtica en el seu Manual d’Estil.
Altres àmbits ben valorats han estat també la democràcia interna de l’entitat o la gestió de residus.